Google’a ASLA Yazmamanız Gereken 10 Kelime

Google’a ASLA Yazmamanız Gereken 10 Kelime


şuwwwwww internetin faydaları saymakla bitmez İnternet sayesinde bilmediğimiz bilgileri öğrenebiliyoruz. Sevdiğimiz şarkıları ve filmleride izleyebiliyoruz. Bunu yaparken de dünyanın en büyük arama motoru olan Google’yi kullanıyoruz. Google’da aradığımız kelimeler en net sonuca ulaşmamıza yardımcı oluyor. Ancak bazı kelimeler var ki asla yazmamanız gerekiyor. Bunu içtenlikle söylüyoruz. Lütfen, bu kelimeleri Google’de aratmayın. Gerçekten kendinizi kötü hissediceksiniz. İşte Google’da Asla Aramamanız Gereken 10 Kelime. 10 – TRYPOPHOBİA Trypophobia, tekrar eden desen fobisi, küçük delikler kümeleri bulunan nesnelerin korkusu olarak da bilinir. Korkulacak bir kelime olduğu söylenemez. Fakat, biraz tiksindirici göründüğünü söylemek lazım. Rahatsızlık edicilik düzeyi üst seviyede olmasıyla, insanda baş dönmesine sebep verilebiliyor. Özellikle Google resimlerde aramamanız gereken bir kelime. 9 – WET KOALA Hepimiz, koalayı sevimli bir hayvan olarak biliriz. Tabii başına wet gelmesiyle birlikte karşılaştığımız şey bizi biraz şaşırtabilir. Firar olan o video sahte olduğunu kanıtlamış olmasına rağmen, yine de Google’de karşılaşmak istemeyeceğiniz bir görüntü. Bunu yapanların niçin böyle birşey yapmaya çalıştıkları da biraz düşündürücü. 8- MEATSPİN Meatspin, Türkçe karşılığı et çevirme diye gözüküyor. Bu kelime size mangal üzerinde çevrilen etleri ya da bir kasap dükkanını anımsatabilir. Fakat, bu kelimeyi yazdıktan sonra karşınıza gay olan 2 erkek çıkacaktır. Tabii bu sakıncalı fotoğrafa çevirdikleri şey hiçte et’e benzemiyor. Biraz anormal olabilir karşılaştıklarınız. Pişmanlık duygusu yaşamak istemiyorsanız bu kelimeyi aratmamanız sizin için daha iyi olacaktır. 7 – ELEPHANTİASİS Vikipedia’ya göre elephantiasis, özellikle bacaklarda ve erkek cinsel organlarında delinim ve altta yatan dokuların yoğunlaşmasıyla karakterize olan bir hastalıktır. Çıkan resim veya fotoğraflar hiçte iç açıcı değil. Bu hastalık olabilir. Fakat, bunlardan rahatsız olmamak elde değil. Google’da her bilginin olması çokta iyi değilmiş. 6 – TUB GİRL Bu kelimeden sonra bu video fikrinin pişmanlığını yaşadım. İyi ya da kötü internet üzerinde bir çok görüntü var. Kötü bir gece geçirmek istiyorsanız bu kelimeyi yazdıktan sonra karşılacağınız görüntü sizlik olabilir. Hiç bakamayacaklar için söyleyelim. Küvette kusan bir kız var. Evet olay sadece bundan ibaret. 5- BOMB İNSTRUCTİONS Türkçe’ye çevirdiğinizde ”bomba talimatları” diye karşınıza çıkıyor. ”Ne var bu kelimede?” diyebilirsiniz. Ancak siz bu kelimeyi yazdığınızda büyük ihtimalle hükümet ve CIA’e kırmızı alarm vericeksiniz. Eğer evinizde bir gece vakti tutuklanırsanız bu sebeplede olabilir. Çünkü bir çok insan Google’dan bombanın nasıl yapıldığını öğrenmek çalışıyor. Öğrendikten sonra istemediğiniz bomba eylemleri gerçekleştiriyorlar. Buna önlem alarak bu kelimeleri yazan kişiler takibe alınıyor. 4 – 8 THE DEATH CLOCK Hepimiz, bu dünyaya ölümlü olarak geldik. Ölüm bir çok kişinin tatmak istemediği bir gerçek olsada elbette gün gelecektir. Google’a bu kelimeyi yazdığınızda en başta ne zaman öleceğinizi tahmin eden bir internet sitesi çıkacaktır. Doğum tarihinizi, cinsiyetinizi, kilonuzu ve boyunuzu yazdıktan sonra ne zaman öleceğinizi tahmin ediyor. Yakın bir tahmin ölüm korkusu yaşatabilir. Yaşayacak kaç saniyenizin kaldığını göstermesi ise daha çok sinir bozmakta. 3 – SMOKERS’ LUNGS Sigara’nın ne kadar zararlı olduğunu hepimiz biliyoruz. İçindeki o zehir akciğerleri mahfetmekte. O kadar kötü şeyin bir de nasıl olduğunu izlemek hiçte iyi bir fikir değil. Simsiyah bir görüntü’nün akciğer olduğunu ilk başta inanamayabilirsiniz. Sigarayı içenlerin araması gereken bir kelime olduğunu söyleyebiliriz. Emin olun bir daha içmek istemeyeceksiniz. 2 – 2 GİRL 1 CUP Google’da aranılan tuhaf kelimelerin en başında yer alıyor. Hayata olan bakış açınızı değiştirebilir. Kısaca anlatırsak fetiş sektörün bir iğrençliği.

100 thoughts on “Google’a ASLA Yazmamanız Gereken 10 Kelime

  1. Google'a ASLA Yazmamanız Gereken 10 Kelime… Bu video da Google arama motoruna asla yazmamanız gereken kelimeleri gösterdik.Umarım beğenirsiniz.İyi Seyirler 🙂

    Videoyu beğenmeyi unutmayınız. Önerdiğim video : https://www.youtube.com/watch?v=ZYD9-0DCf7o&t=15s

  2. İki yüz yıl yaşicakmışım camdan atladım kolum kırıldı

    Arkadaşlar doğru (☞ ಠ_ಠ)☞

  3. LAN OGLUM ŞU BOMBA talimatları varya onu aratım inşallah poliş gelmez ama o kelimeyi direk duymadım ve yazdım inş gelmezler

  4. 3.39 ne saçma bir kelime ölümü sadece ALLAH birilir tövbe yaşa siz özel mi yaratıldiniz

  5. ABİCİM 4. YÜ DENEDİM ADAM Hackermidir diyoki ben melegim falan ben hiç 1 şeyden korkmam diyemem yee troll -,-

  6. Oha ben ne zaman ölecegimi denedim 12 eylül 2085 çarşamba
    Yaşamak icin kalan saniye 2,088,000,158 😵😵😵

  7. Ben yaz dım google ye google hiçmişey olmadı sadece google açılıp kapan dı ve geri google açıldı yalan cılar bana boşuna bişey yaz ma engellerim

  8. Hepsine baktım pişman değilim aratın 15 yaş altı için belki sakıncalı olabilir ama doğal karşılanacak şeyler abartmamak lazım

  9. Bu videoyu kesinlikle ama kesinlikle devlet kaldırsın herkesi korkutmakmı istiyorlar beyenmedim😣😣😣😈👿😈😈😈😈😈😈

  10. yaw yapacan işi s*kim sen orda kelimeyi gösterdiğin için direk görünce yazıyordum bomba talimatları yazdım sonradan izledim sonra fark ettim hay yapacan işi…

  11. bomba kolay yapılıyo aq sadece şişe gibi bi cismin sıkışık bi cisimin içine barut doldurup bi fitil koymanız lazım bunu bi torpilden alabilirsiniz barut torpil barutuyla toz kömürü birleştirirseniz silah barutu olur kükürt fln lazm ama onlar torpil barutunda var zaten bomba kolay yapılıyor

  12. 8 the death clock yanlış aq günümüzde insan ortalama ömrü 80 yıl ama 74 yıl olarak gösteriyo ve gelecekde insan ömrü uzicağı için 2300 yılına kadar yaşarız

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *